2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kurumlar Arası Yatay Geçiş Başvuruları

Üniversitemiz 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı  Kurumlar Arası Yatay Geçiş  başvurularının Yatay Geçiş Başvuru Takviminde  belirlenen tarihler içerisinde istenilen bilgi ve belgeler ile birlikte Dekanlığımıza yapılması gerekmektedir.

* Başvurular Şahsen, Kargo veya Posta ile Yapılabilir. 

Posta ve Kargo yolu ile yapılan başvurularda gecikmelerden ve eksik evraklardan dolayı sorumluluk kabul edilmemektedir.

Kurumlararası Yatay Geçiş Esaslarına İlişkin Senato Kararı İçin Tıklayınız.

Başvuru Dilekçesi ve Gerekli Belgeler için Tıklayınız

Yatay Geçiş Kontenjanları için Tıklayınız

Yatay Geçiş Takvimi için Tıklayınız




Bu içerik 12.07.2017 tarihinde yayınlandı ve toplam 4603 kez okundu.