S
2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kurumlar Arası Yatay Geçiş Başvuruları
Üniversitemiz 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kurumlar Arası Yatay Geçiş başvurularının Yatay Geçiş Başvuru Takviminde belirlenen tarihler içerisinde istenilen bilgi ve belgeler ile birlikte Dekanlığımıza yapılması gerekmektedir.
Başvuru Dilekçesi ve Gerekli Belgeler için Tıklayınız
* Başvurular Şahsen, Kargo veya Posta ile Yapılabilir.
Posta ve Kargo yolu ile yapılan başvurularda gecikmelerden ve eksik evraklardan dolayı sorumluluk kabul edilmemektedir.
Kurumlararası Yatay Geçiş Esaslarına İlişkin Senato Kararı İçin Tıklayınız.Başvuru Dilekçesi ve Gerekli Belgeler için Tıklayınız
Yatay Geçiş Kontenjanları için Tıklayınız
Yatay Geçiş Takvimi için Tıklayınız
Bu içerik 12.07.2017 tarihinde yayınlandı ve toplam 4641 kez okundu.