S
2022-2023 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI KURUMLARARASI YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI
Başvuracak adayların ekteki dilekçe ile başvuru yapmaları, dilekçeye ekte belirtilen belgeleri eksiksiz ekleyerek posta, e-mail ya da şahsen Dekanlığımıza teslim etmeleri gerekmektedir.
Yatay Geçiş Kontenjanları Tıklayınız
Başvuru Şartları için Tıklayınız
Ek-Madde 1 Karar Metni ve Başvuru Şartları için Tıklayınız
Yatay Geçiş Takvimi için Tıklayınız
Yatay Geçiş Dilekçesi İçin Tıklayınız.
Ek Madde 1 Yatay Geçiş Dilekçesi İçin Tıklayınız.
Yatay Geçiş Başvurusunda İstenen Belgeler :
1) Dilekçe Islak İmzalı
2) Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (Aslı)
3) Disiplin cezası almadığını gösterir belge. (Aslı)
4) YKS Sonuç Belgesi.
5) Öğrenci Belgesi
6) Öğretim Planı-Ders İçerikleri (Birim Onaylı)
NOT : Başvurular Şahsen, Kargo, E-Mail (ogr13@trakya.edu.tr) veya Posta ile Yapılabilir. Başvurular Belirtilen Tarihler Arasında Mesai Saati Bitimine Kadar Yapılmaktadır. (Posta ve Kargo Yolu İle Yapılan Başvurulardan Kaynaklanan Gecikmelerden Dolayı Sorumluluk Kabul Edilmemektedir.)