2022-2023 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI KURUMLARARASI YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI

ükseköğretim Kurumlarında Ön Lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlararası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik hükümleri uyarınca 2022-2023 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Fakültemize Başvurular, Değerlendirme Takvimi ile Kontenjanları aşağıda verilmiştir.

Başvuracak adayların ekteki dilekçe ile başvuru yapmaları, dilekçeye ekte belirtilen belgeleri eksiksiz ekleyerek posta, e-mail ya da şahsen Dekanlığımıza teslim etmeleri gerekmektedir. 


Yatay Geçiş Kontenjanları Tıklayınız

Başvuru Şartları için Tıklayınız

Ek-Madde 1 Karar Metni ve Başvuru Şartları için Tıklayınız

Yatay Geçiş Takvimi için Tıklayınız

Yatay Geçiş Dilekçesi İçin Tıklayınız.

Ek Madde 1 Yatay Geçiş Dilekçesi İçin Tıklayınız.


Yatay Geçiş Başvurusunda İstenen Belgeler :

1)      Dilekçe Islak İmzalı

2)      Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (Aslı)

3)      Disiplin cezası almadığını gösterir belge. (Aslı)

4)      YKS Sonuç Belgesi.

5)      Öğrenci Belgesi

6)      Öğretim Planı-Ders İçerikleri (Birim Onaylı)

 

NOT : Başvurular Şahsen, Kargo, E-Mail (ogr13@trakya.edu.tr) veya Posta ile Yapılabilir.  Başvurular Belirtilen Tarihler Arasında Mesai Saati Bitimine Kadar Yapılmaktadır. (Posta ve Kargo Yolu İle Yapılan Başvurulardan Kaynaklanan Gecikmelerden Dolayı Sorumluluk Kabul Edilmemektedir.)

Bu içerik 22.07.2022 tarihinde yayınlandı ve toplam 1123 kez okundu.