2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kurumlararası Yatay Geçiş Başvuruları

Yükseköğretim Kurumlarında Ön Lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yan Dal ile Kurumlararası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmelik hükümleri uyarınca 2023-2024 Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Fakültemize Başvurular, Değerlendirme Takvimi ile Kontenjanları aşağıda verilmiştir.

Başvuracak adayların ekteki dilekçe ile başvuru yapmaları, dilekçeye ekte belirtilen belgeleri eksiksiz ekleyerek posta, e-mail ya da şahsen Dekanlığımıza teslim etmeleri gerekmektedir. 

Başvuru Şartları ve Yatay Geçiş Kontenjanları için Tıklayınız. 
Ek-Madde 1 Karar Metni ve Başvuru Şartları için Tıklayınız 
Yatay Geçiş Takvimi için Tıklayınız.
Yatay Geçiş Dilekçesi İçin Tıklayınız.
Ek Madde 1 Yatay Geçiş Dilekçesi İçin Tıklayınız.

Yatay Geçiş Başvurusunda İstenen Belgeler :

1)      Dilekçe Islak İmzalı

2)      Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (Aslı)

3)      Disiplin cezası almadığını gösterir belge. (Aslı)

4)      YKS Sonuç Belgesi.

5)      Öğrenci Belgesi

6)      Öğretim Planı-Ders İçerikleri (Birim Onaylı)


NOT : Başvurular Şahsen, Kargo, E-Mail (ogr13@trakya.edu.tr) veya Posta ile Yapılabilir.  Başvurular Belirtilen Tarihler Arasında Mesai Saati Bitimine Kadar Yapılmaktadır. (Posta ve Kargo Yolu İle Yapılan Başvurulardan Kaynaklanan Gecikmelerden Dolayı Sorumluluk Kabul Edilmemektedir.)

Bu içerik 14.07.2023 tarihinde yayınlandı ve toplam 5902 kez okundu.